четверг, 9 января 2014 г.

The Fox and The Partridge

One day the fox catches the partridge in the field.
The partridge asks:
"What are yo going to do, Partridge?"
The Fox answers:
"I am going to eat you."
The Partridge says:
"Well,I am in your hands now, you can do whatever you want with me.But before you eat me, thank God, and then eat me. "
The Fox opens his mouth  to thank God and the Partridge flies  off.
The Fox says in return:
"The one who is not full up, but thanks God, will have his house gone to ruins".

Մի օր Աղվեսը բռնում է աղավնուն դաշտում: Աղավնին հարցնում է.
-Աղվես,ի՞նչ ես պատրաստվում անել:
Աղվեսը պատասխանում է.
- Պատրաստվում եմ ուտել քեզ:
Աղավնին ասում է.
- Լավ, ես հիմա քո ձեռքերում եմ, դու կարող ես ինձ հետ վարվել ինչպես որ ցանկանաս: Բայց նախքան ուտելը, շնորհակալություն հայտնիր Աստծուն, հետո ինձ կեր:
Աղվեսը բերանը բացում է, որ շնորհակալություն հայտնի Աստծուն,աղավնին թռչում հեռանում է: Աղվեսը ասում է.
-Նա ով անկուշտ է, կարող է Աստծո շնորհիվ իր տունը քանդի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий