понедельник, 20 мая 2013 г.

Քո բնաորությունը ըստ ձեռքի Մատերի


Բթամատը ես-ի խորհրդանիշ է:Փորձի՛ր առանց հատուկ ջանքերի այն հեռացնել մյուս մատներից: Եթե միայն սուր անկյունով ես կարողանում հեռացնել,նշանակում է շփվող, մարդամոտ ու մեծահոգի ես, հեշտությամբ ես հարմարվում կյանքի պայմաներին: Եթե այդ անկյունը 90 աստիճան և ավելի, հակված ես շռայլության կամքի ուժի պակաս ես զգում և դժվարանում ես հավատարիմ լինել:Եթե բթմատը դժվարությամբ կամ ընդհանրապես չի թեքվում բոլոր ուղություներով, ապա դա խոսում է քո համառության և հաշվենկատության կողմերը. այդպիսի մարդիկ սովորաբար օժտված են լինում մեծ պատասխանությամբ, հուսալի են և կայուն:
Ցուցամատը խորհրդանշում է պատվասիրության, հմայքը և առաջնորդի հատկանիշները: Եթե քո ցուցամատը երկար է մատնեմատից, ապա դու ծնվել ես պատասխանատվությանը քեզ վրա վերցնելու, առաջնորդ լինելու և մարդկանց քո հետևից տանելու համար: Իսկ եթե քո ցուցամատը թեքված է դեպի միջնամատը, ապա այն վկայում է քո խանդոտ բնավորության մասին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий